17. syyskuuta 2010

you got my head filled with songs.

Sovimme parhaan kaverini kanssa, että tästä lähtien perjantai on virallinen Korkokenkäpäivä. Minulla ainakin on tapimuksena hamstrata laatikot täyteen ihania kenkiä, joita ei sitten turhan usein tule ulkoilutettua. Arkiaamuisin kun ensimmäiset Converset eteisestä ovat niin helppo ratkaisu... Perjantaifiilistä korot kuitenkin nostavat heti aamusta, joten idea on mielestäni loistava. Tänään jalkaan päätyneet vaaleanharmaat ovat luottokorkkarini, sopivan matalat ja järkevät kävellä, ja käyvät lähes kaikkeen.

Parin kokeilukerran myötä olen huomannut, että korkojen kanssa tulee pukeuduttuakin eri tavalla. Kokeiltua sellaisia juttuja, joita ei matalien kenkien kanssa ainakaan kouluun pukisi. Tänään vuorossa olivat ylipolvensukat. Kuten aina uusien juttujen kanssa, yhdistin ne vanhoihin lempivaatteisiin. Flunssani on tällä hetkellä kamala, joten palestiinahuivi kaulaan lämmittämään- tuo huivi on muuten oikeasti Palestiinasta ostettu.

2 kommenttia:

  1. Munki pitäis varmaan ottaa käytännökseni korkkariperjantai (ku oon nykyisin korkkarinainen), koska jostain syystä mua usein masentaa just perjantaina!

    VastaaPoista
  2. Toi käytäntö on ainakin mulla todella toiminut, oon saanut sisäisen korkkarinaiseni mukaan myös ulkoiseen olemukseen edes kerran viikossa :D

    VastaaPoista