29. elokuuta 2010

oh, it's a pretty idea.

Eilen Lahdessa oli mukavaa ja tein muutaman super-löydön, mutta esittelen niitä myöhemmin. Tänään en jaksa kirjoittaa enkä kuvata, olen vaan torkkunut ja laiskotellut koko päivän... Sunnuntai.

Perjantainen Taiteiden Yö oli mun osalta hieman fail, etukäteen olisi kannattanut tutkia vähän tarjontaa, eikä vain harhailla sielläsuntäällä. Mummon julkkarit tosin olivat ainakin mulle se ykkösjuttu raahautua Stadiin asti, ja siellä siis olin. Ihan älyttömän sympaattinen sarjis, sievästi piirretty ja ah niin osuva. Just tuollaisia ainakin mun mummot on välillä (: Ostin siis albumin, sain signeerauksen, jee jee. 
(Ja koska olen laiska kategorisoin satunnaiset sarjisjutut jatkossakin kirjojen kanssa samalle avainsanalle...)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti