27. toukokuuta 2010

anybody wanna waste some time?

Kiirettä on pitänyt viimeisten koulujuttujen kanssa ja lauantaisen teatteri-esityksemme ens-iltapartyista saamani flunssa on sekin rajoittanut elämää. Ensi-ilta onneksi meni hyvin ja muistin jopa repliikit :D Mulla ei valitettavasti ole yhtään kuvia, mutta ens maanantaina on seuraava näytös, joten silloin yritän nalkittaa jonkun leikkimään kameralla.
 
Tänään käytännössä vapaapäivä, huomenna ja ensi viikolla kokeita. Sitten alkaakin loma/kesätyöt, jeeee. Aikaiset aamuherätykset vähän kammottaa, mutta onneksi mulla on niin kiva työ, että ihan mielelläni herään. Olen menossa yhdelle tallille kesäkuuksi kaverin kanssa töihin, mikä luonnollisesti on pikku ponitytöstä ihan mahtavaa :p
(kuva x)
Loppuun vielä kesän hiusvisioista sen verran, että mua houkuttelisi ostaa pinkkiä vappuväriä ja hiutaista latvat sillä, tähän tapaan. Olisi ihan mahtava kesätukka, ja spray-väri varmaan lähtisi poiskin melko kiltisti. Nyt mulla on kuitenkin niin vaaleat hiukset, että väri jopa näkyisi. Olen varmaan ikuisesti katkera, koska kun olin pieni ja hiukset oli tummat, ei vappuväreillä leikkimisessä ollut mitään järkeä, kun väriä ei edes huomannut, sniif. Traumaattista.
 
Ja jotta postaus olisi vielä vähän enemmän random, heitetään loppuun pari viime päivää repeatilla soinut Lux Aeterna. Tunnusbiisinä leffassa Requiem for a Dream (Unelmien Sielunmessu) ja jotenkin vaan tosi koukuttava biisi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti