20. toukokuuta 2010

money money money.

Monki ja Weekday katsastettu eilen ja olihan sieltä toki pakko jotain ostaa, vaikka rahatilanne onkin atm aikas jäätävä. Molemmat kaupat olivat sisustukseltaan ja tuotteiltaan aivan ihania, mutta Monkin musiikki oli jotain järkyttävää. Saa sen päänsäryn toki helpomminkin...
Photobucket
Musiikista huolimatta ostin Monkista ihanat kukkatennarit. Mulla on toki miljoona paria Converseja, mutta ne ovat kesällä liian raskaita ja tarvitsevat sukat. Mulla on myös Vagabondilta identisen malliset, mutta valkoiset kangastossut,  mutta ne ovat vähän tylsät. (Oon aika taitava perustelemaan kenkähankintoja itselleni, mähän siis tarvitsin ehdottomasti just tälläiset ;p )
Hennesiltä ostin vielä mustavalkoisen raitahameen, kun mulla on ollut vähän ongelmaa muunväristen kuin  mustien alaosien kanssa (ja mustavalkoinenhan on siis mun mittapuulla värikäs...).

Nyt on sitten tili tyhjä ja käteisvarat nollassa. Harmittaa vähän, sillä esim. Ruisrock-lippu olisi kuitenkin vaatteita (tai karkkia tai leffoja tai lehtiä...) tärkeämpi hankittava. Mun itsekurini on ihan käsittämättömän surkea, joten ajattelin aloittaa ihan kunnollisen ostolakon. Tavoitteena on se Ruissi-lippu, eli ennen kuin mulla on tiketti ostettuna en saa ostaa mitään muuta. Pari poikkeusta on kuitenkin oltava, tai muuten menee vaan hermot. Ensimmäinen on jätti-iso raitapaita, jollaista olen puoliaktiivisesti nyt keväällä etsinyt. Toinen on farkkushortsit, ihan välttämätön kesävaate. Tavoitteena olisi löytää kirpparilta kivat ja tarvittaessa vähän customoida. Muuten yritän minimoida kaikki mahdolliset karkkiostokset ja mäkkärikäynnit ja oikeasti säästää. Apua.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti