18. toukokuuta 2010

yes, but you're blue.

Unohdin esitellä Rhodoksen jutuista kengät. Oon viime päivinä unohtanu/jättänyt tekemättä/tehnyt huonosti miljoona muutakin juttua. On niin paljon kaikkea tekemistä kasaantunut, ja loppujen lopuksi en kuitenkaan saa mitään aikaseksi. Muttajoo, ne kengät:

Ensimmäiset ovat siis tälläiset yksinkertaiset niittisandaalit. Pohdin joku aika sitten matalia kenkiä, ja nämä täyttävät mun kriteerit täydellisesti. Lukuunottamatta sellaista pikkuvikaa, että nämä eivät ole aitoa nähkää nähneetkään. Niitit onneksi peittävät muovista ulkonäköä ja jalassakin ovat ihan mukavat.
Toiset ovat perus mustat nahkasadaalit, joita kaupattiin "Handmade in Rhodos" -lupauksin. Älyttömän kivat jalassa ja minusta ihan kivannäköiset perussandaalit. Ja vau, kerrankin oli järki mukana kenkäostoksilla, kaikki killerit korot jäivät kauppaan :D

Huomenna on suuntana Monki & Weekday, yllätys. Yleisen ihmettelyn lisäksi mulla olisi pienenä tavoitteena löytää farkkushortsit. Katellaan huomenna, mitä löytyy, jos löytyy ;)

2 kommenttia:

  1. Rhodos on tunnettu noista sandaaleistaan, nuo on hienot! :) Ei mitkään kauheet, pitkävartiset gladiaattorisandaalit, tosi somat.

    VastaaPoista
  2. Jep, sandaaleja näkyikin siellä joka paikassa :D Kiitti paljon, mun mielestä sellaiset överi-gladiaattorit alkaa olla jo vähän vanha juttu, eivätkä oikein mun tyylisiä (:

    VastaaPoista