19. helmikuuta 2011

perfect.

Wanhojentanssit 2011 ovat nyt onnellisesti ohi. Kaikki oli aivan täydellistä omalta osaltani ♥

Rakastan tanssimekkoani enemmän, kuin mitään muuta omistamaani vaatetta. Kampaajani on nero, joka taiteli minulle aivan ihanan lettinutturakampauksen. Tykkään kenkien ostosta muutenkin, mutta unelmanpehmeät nahkaballeriinat ovat silti erityisen kivoja. Kunnon bileet ovat aina jees ja meidän jatkot olivat ihan huiput. Ja opin jopa viime hetkellä valssaamaan, siis minä, universumin rytmitajuttomin henkilö. Kuten jo sanoin, täydellistä.
Luulen, että tulette kärsimään blogissani tanssijuttuja vielä seuraavat kaksi kuukautta, mutta tässä ensimmäiset hehkutukset. Olen niin onnellinen, kun kaikki sujui hyvin ja kuukausien hermoilu ja stressaus palkittiin kahdella ihanalla päivällä, vaikka tänään olo onkin ollut vähän kuollut... (:

4 kommenttia:

  1. kiva mekko sulla, vaikka olikin aika yksin kertanen, mut käy sulle:)

    VastaaPoista
  2. Kiitos, mä tahdoin tanssimekon olevan omannäköiseni, ja mun mielestä yksinkertainen on kaunista ja mekko ihan täydellinen (:

    VastaaPoista
  3. Ai, en tiennytkään että sullakin on blogi :D

    VastaaPoista
  4. Joo, on tätä tullut jo suunnilleen puolitoista vuotta naputeltua :D

    VastaaPoista