9. huhtikuuta 2010

the girl with golden hair.

Noin ilmoitusluontoisesti, mulla on ihan paras kampaaja. Sellainen, joka osaa toteuttaa mun toiveet hiusten suhteen ja keksii itsekin kaikkiia kivoja juttuja niille. Eilen tosiaan oli aika, ja sen kummemmin suunnittelematta marssin kampaajalle. Oli mulla kai visiona, että vähän Liisa Ihmemaassa -sävyistä ruskeaa laitettaisiin vaalean sekaan, pysyisi tyvikasvu siedettävänä ja olisi vähän vaihtelua. Kuitenkin sitten hetken mielijohteesta päädyinkin kokonaan vaaleaan (tähän mennessä hiuksiani on vaalennettu parisen vuota pelkillä raidoilla, nyt siis ekaa kertaa värillä vaaleaksi).





Rippikuvassa mun hiukset oli kaikkein tummimmillaan, ja tosta siis lähettiin vaaleantamaan pari vuotta sitten. Toinen kuva tältä viikolta, havainnollistaa vielä tyvikasvun ihanuuden... Alemmat kuvat sitten uusia (:
Vaalennus on tosiaan tehty hitaasti ja ainakin sellaisen tavoite on saavutettu, että hiukset eivät ole kertaakaan olleet oranssit tai keltaiset :D Värinpoistoja ei myöskään ole tehty, eli hiukset eivät todellakaan ole niin järkyttävässä kunnossa, kuin ne voisivat olla. Eilisen lopputulos on sävyn puolesta aivan ihana, mutta hiukset ovat kyllä aika kuivat ja hieman huonokuntoiset. Kampaaja sitten antoi Goldwellin tehohoidon ja hoitavan shampoon mukaan, joten eiköhän tukka tästä ala asettumaan. Väri on kyllä ihan huippu, mun hiukset eivät ole ikinä olleet näin vaaleat! =) Mitä seuraavaksi, platinablondi...? :p

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti