12. huhtikuuta 2010

we hum along to the evening sun till we are no more.

Viimeiset pari päivää on menneet kiireessä enkä ole edes blogin ääreen kerennyt. Kiire on joka tapauksessa ollut ihan positiivista ja keväistä ja mukavaa kiirettä:
 Toissapäivänä sain kesätöitä, jee! Rahoille on jo monta käyttökohdettakin suunniteltuna, listalla on mm. Jopo, iPhone tai Minna Parikat, kaikkiin ei tietenkään ole varaa mutta edes joku olisi kiva =)
Eilen olin kummityttöni 1½v. kanssa Tivolissa Keravalla, possujunat yms pakolliset käytiin läpi :D
 Tänään oli ehkä puolentoista tunnin koulupäivä, kävin siis tekemässä vain historian kokeen. Josta muuten sain ysin, että jeejee. Kansainväliset suhteet, mun ykkösosaamistani toki... not.
 Sitten käytiin ostamassa ensi jakson kirjat ja samalla tarttui mukaan pari muutakin juttua: Charlaine Harris: Definitely Dead ja Lindexin kukkaleggarit.
Tässä vielä päivän vaatetus ah-niin-hienosti kotiovelta kuvattuna. Mun ikkuna on toi ihan ylänurkassa oleva (: Oon vähän sitä mieltä, että valkoiset legginit ei ole ihan mun juttu, saa jalat näyttämään joko a) sairailta tai b) käsittämättömän läskeiltä. Tai mun tapauksessa molemmilta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti