8. huhtikuuta 2010

put the boots back on and run, run.

Täytyy munkin kokeilla onneani Brandoksen bloggarikilvassa, onhan jokainen mahdollisuus ilmaisiin kenkiin käytettävä (: Brandoksen sivuja selaillessani löysin miljoona potentiaalista "nämä mulle please!" -vaihtoehtoa ja lopullinen valinta kaikkein ihanimmasta parista oli vaikea. Unelmakorkkarien sijaan päädyin olemaan järkevä, joten mun valintani on Converse Light Leather Hi, klik.
”Olen mukana kilpailussa, jossa voit voittaa 90 e
kenkälahjakortin BRANDOS.fi -nettikenkäkauppaan
Kilpaile täällä”.

Jos onni ei tässä kisassa osu kohdalle, niin taitavat nuo Converset silti päätyä omistukseeni. Sen verran kauan olen niitä eri paikoissa kuolannut, että ehkä näin kevääksi olisi viimein aika antaa periksi ja vaan yksinkertiasesti ostaa ne :D

Ps. Tänään kampaajalle! Oh yes, pääsen vihdoin mun järkystä tyvikasvusta eroon, jeejee! =)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti