27. huhtikuuta 2010

the grass so green. skies so blue.

Hei, nyt alkaa taas postaustahti normalisoitua, kun oon kotona omalla koneella yms (: Tässä anyway kaikkea yleistä sälää:

Oon tänänä viettänyt koko aamun taistellen favicon-kuvakkeen kanssa, mutta nyt tuolla osoiterivillä on pieni sininen sydän, jee :D Pitää katsoa, josko mun rajalliset pikselöintikyvyt riittäisi vähän hienompaankin luomukseen tuon koekappaleen tilalle, nyt kun löysin oikean koodin... Kiinnostaisiko ketään tutoriaali tuollaisen teosta?

Tein myöskin Twitterin muutama päivä sitten, eli jos mun vielä näitä blogipostauksiakin randomimmat fiilikset kiinnostaa, täältä voi seurata. Oon vielä ihan hukassa ton kanssa, mutta enköhän opi.
Viikon leffavinkkinä Big Fish, joka on aivan ihana! Tim Burton vaan yksinkertaisesti osaa. (Ja toisena vinkkinä kirjaston leffahyllyt, sieltä löytyy kaikkia mielenkiintoisia leffoja, ja kun lainaamisesta ei tarvitse maksaa, voi hyvin kokeilla sellaisiakin filmejä, jotia ei muuten katsoisi (: )

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti